Wycieczka do Warszawy

W dniach 15 – 17 maja 2019r. klasy 8b i 3a wyruszyły na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Podczas wizyty w stolicy mieliśmy okazję zobaczyć wiele pięknych miejsc, zabytków i atrakcji.

Zwiedziliśmy z przewodnikiem najciekawsze zakątki miasta: Zamek Królewski, Stare Miasto, Rynek, Barbakan, zobaczyliśmy Pomnik Małego Powstańca, Kolumnę Zygmunta, Krakowskie Przedmieście, Pałac Prezydencki, Grób Nieznanego Żołnierza, prawobrzeżną część Warszawy – Pragę.

Spacerowaliśmy po Łazienkach Królewskich, Ogrodach na Dachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego a także po zespole parkowo – pałacowym w Wilanowie.

Ważnymi punktami naszej wycieczki była wizyta w Sejmie, gdzie mogliśmy na żywo śledzić obrady oraz w Muzeum Powstania Warszawskiego czy w Muzeum Historii Żydów Polskich  POLIN.

Podziwialiśmy panoramę miasta z tarasu widokowego położonego na XXX – piętrze Pałacu Kultury i Nauki. Przyjemnych wrażeń  i rozrywki doświadczyliśmy  w Centrum Nauki Kopernik oraz podczas zwiedzania Stadionu Narodowego – trasy Ekspresowy PGE.

Zmęczeni trzydniowym „maratonem”, ale zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.